Day 14 - Favorite Justin Bieber tweet


Både sjukt lätt och sjukt svår fråga. Egentligen är ju alla hans tweets awesome. Men... Jaoooo...
Den första, one word. Cute.
Den andra; ÅH, JAG MINNS DET SOM IGÅR :D ihih, sött.
Den tredje: Ganska nyss. #beforewehadjustin var ett TT och justin skrev detta. ETT BEVIS PÅ ATT HAN ÄR TOTALLY AWESOME, yepp.
Den fjärde; Typiskt Justin, haha.
Den femte; Min Absoluta favorit. Har nog aldrig varit så glad i hela mitt liv som jag var när jag såg den tweeten. Men... Hans europa turné är ju dock över... MEN NEVER SAY NEVERRRRRRR.

Kommentarer
Postat av: EMMAS

dagens blogg är uppe :D kika in och se om det blev du :D

2011-05-10 @ 20:45:56
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback